Savjeti, informacije - gume

 Ovo poglavlje kontinuirano dopunjujemo, navratite ponovo, vjerujemo da ćete naći zanimljivih i korisnih informacija.


Izvedbe industrijskih guma

Pune, superelastic gume, ovisno o načinu na koji se montiraju na naplatak, mogu biti "normalne" ili sa zubom na jednoj strani (rubom, LOC, FIX, PLUS, STABIL).

Gume bez zuba koriste se na dvodjelnom naplatku (dvije jednake polovice) ili na jednodjelnom naplatku, a onda se pričvršćuju prstenima (poz. 2 - side ring, poz.3 - lock ring).

Gume s zubom koriste se na jednodjelnom naplatku na koji se samo uprešaju pomoću preše i posebnih alata. Ne koriste se dodatni prsteni.

Prednost im je puno jednostavnija i brža montaža (uprešavanje).

Izvedbe jednodjelnog naplatka:


Označavanje industrijskih guma

Gume se označavaju na tri načina:

                              W - d0 (A)                                              D x W x d0 (A)                                          W - d0 (A) W - d0 (A)          W - d0 (A)jk

W - širina gume - (inch, cola)                     W - širina gume - (inch, cola)                  W - širina gume - (mm)

D - promjer gume - (inch, cola)                  D - promjer gume - (inch, cola)               D - promjer gume - (inch, cola)

d0 - promjer naplatka (inch, cola)              d0 - promjer naplatka (inch, cola)            d0 - promjer naplatka (inch, cola)

A - širina naplatka (inch, cola)                     A - širina naplatka (inch, cola)                 A - širina naplatka (inch, cola)


Narezivanje superelastik guma

Iako mnogi to rade, naša je preporuka da nikada ne narezujete potrošene superelastik gume, sa ciljem produljenja trajanja iste i smanjenja troškova.

Zašto?

Superelastik guma se sastoji od tri sloja. Vanjski dio je gazni sloj s "ripnama, profilom", koji ima zadatak osigurati dobro prijanjanje na podlogu, uz što manji otpor kotrljanja, što manje zagrijavanje i što manje trošenje. Srednji sloj je mekani, elastični čiji je zadatak amortizacija, ublažavanje udaraca i vibracija.
Ako se narezuje guma kad se potroši vanjski sloj s "ripnama", narezuje se taj mekani sloj koji se brzo troši, a takva guma više nema svojstva kakva mora imati. Takva guma više ne prijanja na podlogu kako bi trebala, viličar se više ljulja, gubi stabilnost - smanjena je sigurnost pri korištenju stroja.
Potrošili ste novac, ali niste puno produljili trajanje gume, jer se taj novi "gazni" sloj jako brzo troši, a pritom ste opasno promijenili karakteristike viličara.  


 

 

 

vrh stranice ...

proizvodi ...

usluge ...

savjeti ...

naslovnica ...

Sve informacije su obavijesnog karaktera. Ne preuzimamo odgovornost za bilo kakvu štetu nastalu zbog eventualnih grešaka. 

Kontakt

URANIO SERVIS d.o.o.

Kerestinec, Prosinačka 14
10431 Sveta Nedelja

Tel:   +385 (0)1 24 04 038
Fax:  +385 (0)1 24 04 036

info@uranioservis.hr

Prijava
Bilten


Primajte besplatne novosti iz Uranio servisa e-poštom!